Solsken

Har varit en sjukt härligt dag idag! efter att jag tagit barnen till skolan så slappade jag bara framför tvn en stund, sen ringde Leah och vi bestämde att vi skulle ses när vi hämtat småttingarna. så det blev lunch hemma här med leah och två av ungarna hon tar hand om, och så jag och victor såklart. sen sprang barnen runt och lekte, och jag upptäckte sen att dom såklart hade varit i mitt rum, mina kläder låg öööverallt, sminket också. great!! men orkade inte bry mig, lät det bara vara och gick ut och spelade fotboll istället. efter att leah och barnen farit hem placerade jag victor framför tvn, och jag själv satte mig utomhus i det sjukt härliga vädret med en kopp kaffe och en bok. sååå underbart! efter 3 kom anneke hem med lone, som hade en kompis med sig också så då blev det ännu mer lekande. men efter ett tag gav jag upp och satte mig här vid datorn och snackade med amanda på skype istället :)
är galet trött nu, så tänkte slänga mig framför tvn och kolla på catwoman nu.

bilddagboken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0