So the journey begins.....

Japp , det började då med 9timmars bussfärd till arlanda inatt, fick typ ingen sömn alls. så var helt galet trött när jag kom till arlanda kl 5, men kunde som inte lägga mig och sova på golvet precis. så jag vandrade omkring där och väntade till klockan va 7.40 så jag kunde få flyga till riga nångång, och då somnade jag typ direkt jag satte mig på planet och sov den hela timme de tog att flyga hahaha.. väl i riga fanns det inte speciellt mycket att göra kan jag säga, så jag satt typ och stirrade i en vägg , men sen tog jag en liten powernap på bänken i typ 15 minuter , sen gick jag runt lite till, tog en till powernap, och tillsluut fick jag hoppa på planet till amsterdam. men när jag väl satt där kunde jag inte sova alls, sjukt övertrött. så jag käkade litegrann och sov dom sista 20 minuterna på planet bara. sömnbristen!!
blev hämtad av Anneke på flygplatsen, sen gled vi runt med bilen ett tag och hon visade mig runt litegrann. haha sjukt härlig hon är, och nu ska vi hämta upp barnen sen blire pizza!

bilder kommer sen! DET ÄR UNDERBART HÄR :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0