I've got a feeling

SICK HELG!!!!!
for ju ut i fredags igen, med bara Leah den här gången, och igår for jag ut med Rebecca.
helt sjuka kvällar, är obeskrivligt hur mkt roligare det är här än i sverige (inte menat mot er sötnosar såklart). vi var såklart på Stiels båda kvällarna, gratis drinkar säger man ju inte nej till. haha vi är verkligen stammisar. har liksom varit här i 18 dagar, varit på stiels 5 dagar. woho! jag och rebecca stannade kvar efter dom hade stängt med niels och satt där inne med dom som jobbade och bara snackade och kedjerökte cigg, men dom var tvugna att städa så vid halv 5 drog vi oss hemåt. var en galen cykeltur, mkt ramlande och mkt poliser haha... ganska bra att man inte är härifrån, man kan ljuga för folk hur mkt man vill. jag och rebecca sa till nå störande killar att vi va från finland och inte kunde engelska , för vi orkade verkligen inte prata med dom. men aja. galen helg, och de blir fler sånna! haha många fler..
ikväll var det sista kvällen på Rapa Nui, en beachclub, som vi hade lovat att dra till men orkade verkligen inte. sjukt sliten efter 3 dagars festande, så behöver en lugn kväll för imorgonkväll ska jag va på Stiels igen med Rebecca, lovade att vi skulle komma för niels har spelning. och de kan man ju inte missa!


Kommentarer
Postat av: kajsa

alltsåååå JAG TROR DU GLÖMDE EN VISS PERSON I DEN HÄR TEXTeN??????????????? ciao ciao bella,

2009-10-19 @ 20:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0