It's not fair and I think you're really mean

what a day! upp halv 8 och fixa iordning ungarna till skolan, sen fick jag vila mellan 9 och 11.20 då de va dags att dra iväg till victors skola och hämta upp honom. men träffade Leah där så vi bestämde oss för att dra hem till deras hus med barnen så dom kunde leka, hon ringde dit rebecca också som tog med sig en unge till. så medans ungarna lekte och sprang runt så satt vi au pairer där och skvallrade om allt möjligt. efter lite lunch bestämde vi att vi skulle dra in till haarlem men ungarna, så vi tog cyklarna och drog. vandrade omkring där en stund, köpte glass och bara njöt av solen. vid halv 3 drog vi tillbaks till heemstede för Leah va tvungen att plocka upp nästa unge fån skolan, så vi gjorde det sen återvände vi hem till deras hus för ännu mera lek och skvaller. drog hemmåt vid halv 6 ungefär då det var dags för middag. är galet trött nu med tanke på hur mkt jag har gått och cyklat och lekt idag, tar verkligen på krafterna! men sjukt kul har jag haft :D

jag och anneke satt just och pratade om att victor kanske är bög eller nånting.. visst han är 3 år men ändå. idag t.ex tog han på sig läppstift och vägrade ta bort det, han leker med flickornas leksaker och vill va me dom hela tiden, han älskar att dansa salsa, när vi gick in i en skoaffär (för tjejer då) såg han överlycklig ut och sa "wooow" ... och massa småsaker han gör, han hade modevisning förra veckan.. hahaha.. så vi vet inte riktigt vilken riktning han kommer ta i livet men, blir nog kanon.

iaf! nu ska jag ta en dusch och fixa till mig lite, ska till haarlem ikväll igen, känns konstigt med fest på en torsdag men vafan, man ska leva livet medans man kan :D hihihi

Leah har sjungt den här låten heeela dagen så nu har jag den på hjärnan... den är ändå ganska bra faktiskt, kung text. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0