In i dimman ... = influensa

Okej, det har varit en heeeeelt galen helg.... vet inte vars man ska börja? tar det lite kortfattat!
fredag: drog till haarlem med Leah (hon från aus) till ett ställe som heter Stiels. hon känner dom som jobbar där så självklart fick vi en massa gratis dricka. hann med att äga dansgolvet lite också, för holländska människor kan verkligen inte dansa... skrattade ganska länge åt en tjock kille som shakade loss med sig själv. sen träffade vi nå trevliga människor (kommer inte ihåg namn) och vid halv 3 kom nathan och hämtade mig och vi cyklade iväg till en park och träffade några av hans kompisar där. jag som redan var dyngpackad, körde ju på lite till och var helt lost i dimman, däckade på en parkbänk i ca 1 timme innan nathan tyckte det var dags att hjälpa mig hemmåt. jag kunde såklart inte cykla. så han fick ta båda cyklarna medans jag vinglade fram på vägen. spydde bakom ett träd. kommer inte ihåg speciellt mycket, men nånstans på vägen så ba "hmm i think i live here..." och de gjorde jag också! så jag kom ju hem iaf, och somnade dirrrr sådär vid halv 6 på morgonen. var inte sådär jättebakis dagen efter, men minnet svek som fan och jag kände hur jävla mkt jag hade gjort bort mig. GAHHH!! verkligen "aldrig mer alkohol" när jag vaknade....
lördag: drog in till haarlem och träffade johanna (från rättvik) och hittade lite shopping, kom hem med ett par jeansleggings, en top och en as snygg kjol. ska lägga in bilder sen när jag har fixat en kortläsare eller sladd till kameran. sen drog vi hem hit till heemstede och drog till affärn för att inhandla middag och alkohol, blev rätt så mycket hahahah.. gjorde kycklig och pommes med majonäs till middag, var asgott! sen började vi såklart supa och göra oss iordning för att sen ta cykeln till haarlem igen. stannade till på nått ställe påvägen dit och gick in på toaletten och klunkade i oss varsin cider som vi hade med oss, och sen fortsatte vi och vandrade runt på lite olika krogar där, hamnade på stiels ett tag där vi tog oss en öl, men resten av kvällen spenderade vi på murphy's (tror ja det hette) och vi festade sjukt hårt.. hahah "kom igen johanna pusspuss" , holländska människor är ändå ganska bra på svenska. var iaf en sjukt rolig kväll, och en vinglig färd hem vid halv 6 på morgonen igen..
söndag: galet mkt mer bakis man var denna dag, vi sov till efter 12 nångång, sen tog vi en promenad för att försöka hitta en pizzeria men vi hittade inte ett enda ställe som hade pizza?!?! helt galet. så det blev hamburgare istället, och pommes med majonäs såklart! och en massa cola. sen bara degade vi framför tvn här tills det var dags för johanna att ta tåget hem till sig.

helt sjukt rolig helg (av det jag kommer ihåg) och det ska lätt göras om. kanske ska ta det lite lugnare i framtiden och inte göra bort mig så jääävla mycket. hahah.. och sen såklart har jag fått influensa också nu (nej inte svin, bara vanlig) så igår sov jag typ 20 timmar, låg i sängen heeeela långa dagen, och inatt kunde jag knappt sova alls, låg och svettades som fan ena stunden och frös typ ihjäl nästa, ett rent jävla helvete. var dock tvungen att gå upp kl 7 imorse och ta barnen till skolan, men när jag kom hem igen gick jag och la mig, sen har jag smålekt lite med barnen på eftermiddan, typ målat osv.. mitt huvud håller på dö, hela jag håller på dö, hatar verkligen att vara såhär sjuk! brukar typ tycka det är skönt att va sjuk, lite småförkyld sådär, men det här är ju tortyr. uschusch!
aja, nu ska jag lägga mig och fortsätta se lite serier, får se när jag orkar uppdatera igen!


jag och johanna på Stiels

Kommentarer
Postat av: tess

Saknar dig sjukt mycket!!!!

Vill typ komma ner till dig på påsklovet!!

2009-10-14 @ 12:15:58
URL: http://tessadolphson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0