Hela dan varje da'



Blev en riktig tjejdag igår. Efter lunch cyklade jag och Lone iväg till Leahs hus, så att hon kunde få leka med sabin och annabel, sen kom även Rebecca dit också. så medans dom små flickorna sprang runt och lekte så satt vi stora tjejer och bara snackade hela dagen och drack kaffe, var supertrevligt. sen fick vi värsta gravidnojan, så ja va tvungen att cykla hem och hämta pengar, sen dra till Etos och köpa några tester, sen skynda tillbaks till Leah så hon kunde testa. men hon va inte gravid iaf, så vi bestämde oss för att dra ut och fira de på kvällen. galet att hon inte haft mens sen i augusti, och tre tester säger att hon inte är gravid. hm.
vi drog iaf iväg till Rosario i haarlem och förfesta litegrann där, med massa kareoke och vin innan vi tog oss bort till Stiels. var en jävligt trevlig kväll med mi chicas, men jag for hem vid kl1 för ja kände att ja va så jävla trött. satt ändå uppe till halv4 när ja väl kom hem, men de va faktiskt inte mitt fel.. hahah .
gick upp 8 idag och tog hand om ungarna till kl 11 då de va dags för dom att dra iväg till kusinerna, hela familjen for, så nu är jag ensam hemma tills imorgon, AS SKÖNT :D får se vad det blir ikväll, men imorgon blir det troligtvis nå fest i amsterdam med tjejerna, beror på om vi får tag i biljetter eller inte. kommer bli awesome!

Leah & Rebecca

Kommentarer
Postat av: theres

Jag vill komma till dig NU!!!!! Seriööst så kommer jag fan innan jul, kan inte bärga mig................

2009-10-23 @ 20:42:17
URL: http://tessadolphson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0