Dramaqueen

Har fått sjukt mycket teckningar osv av barnen, dom är hur gulliga som helst! Lone är världens dramaqueen (ja hon kallar sig själv det tillomed) och hon blev helt psycho bitch igår och bet sin lillebror i kinden för att han kollade på hennes teckning, han har fortfarande märken. haha! victor är världens charmtroll, ska lägga in nå bilder senare, måste ba fixa en kortläsare eller en sladd till datorn :) går faktiskt sjukt bra med tanke på att jag och barnen snackar olika språk, men man fattar ändå det mesta dom säger. jag förstod "pizza me ananas" t.ex. hahaha :D
är typ lite småläskigt att vara ensam hemma i det här huset , det är så stort. jag har tredje våningen helt för mig själv, och ovanför mig är vinden. men huset är sjukt fint, gammalt och mysigt! väntar på att anneke ska komma hem snart, vi ska fara och skriva in mig i city hall eller nånting, så att jag verkligen bor här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0