Does that make me crazy?

Stiels igår! börjar ju bli stammis där redan :D var ett live band som spelade massa covers, så stämningen var ju verkligen på topp. det sjöng och dansades och dracks! jag, rebecca och josh är nu även med i ett skolprojekt också.. var några där ute som hade en asfet kamera och filmade massa saker, typ folks fötter osv. tror dom gjorde nått skolprojekt om utelivet i haarlem? haha iaf, så fick vi vara med där. först när dom bara filmade fötter (för jaa, dom frågade faktiskt först) sen upptäckte vi att vi blev filmade när vi stog och pratade också. kom på såhär efteråt att vi pratade om ganska pinsamma saker, sen så blev de ju såklart "HEY THEY ARE FILMING US YEEEY" typ, mer pinsamma grejer och poser. jag och rebecca körde hårt igår! hahaha.. och så tänkte jag, om de är ett skolprojekt, kommer inte dom typ visa den filmen för hela klassen eller skolan? och de va ju typ 18-20åringar... är typ rädd att nån ska komma fram och ba "tjaa jag såg dig på min kompis film" ????????
hm aja skitsamma. kvällen fortsatte iaf kanon, och när leah for hem så gick vi andra till puben mittemot haha, där hände det sjukt mkt roliga saker. bland annat
- dracula på toan
- whiskeyhunden
- skrämma folk i trappen
- hittade en ny övergiven pub (fick nog inte va där egentligen, men vi smög oss in)
och gud vet vad vi gjorde, jag och rebecca levde verkligen rövare där inne och hade en himla massa lömska planer på g. men alla kvällar tar ju slut nån gång, och eftersom hon jobbar idag så åkte vi hem strax efter 2. vaknade för typ en halvtimme sen nu, och är fortfarande sjuk men, det struntar jag i.
nu blir det shoppiiiiiing :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0