Could you be loved

Ibland är det bara så otroligt jävla skönt att sova heeela dagen. gjorde det igår, gick upp vid typ halv 4 och gjorde mig iordning och drog in till Haarlem för att shoppa litegrann. blev 100 euro fattigare! men de va värt det. köpte ett par glansiga brallor, en paljettväst, en as snygg blå klänning och lite vanliga baskläder bara. riktigt nöjd blev man! var på H&M här och såg att dom har helt andra kläder än i sverige. ganska nice faktiskt! eller så är det bara hm i umeå som suger och har dåligt utbud.
efter min lilla shoppingrunda slappade jag hemma ett tag och laddade upp inför kvällen! for hem till rebecca och käkade middag med henne, och gjorde oss iordning lite till. var egentligen tänkt att vi skulle till amsterdam, men eftersom Leah inte kunde följa med och rosario inte var taggad på det så bestämde vi att vi sparar det till en annan helg istället. så vi tog cyklarna till rosario där det skulle bli lite förfest. vi drog på affärn och köpte ett stort lager med alkohol, en flaska martini, sherry och nån asgod likör. och såklart lite groggvirke och snacks! så det blev singstar, ABBA IS THE SHIT! vid midnatt var vi rätt så runda om fötterna, sjöng gimme gimme gimme a man after midnight och sen drog vi ut på haarlems gator. minnet är inte det bästa, men jag vet att vi hamnade på en gaybar, en latinoklubb och självklart stiels tillslut då. mina ben värker efter allt jävla dansade på latino stället, och självklart gjorde man ju bort sig litegrann och gjorde saker man inte borde ha gjort. men sånt är ju kul. har fortfarande inte skaffat en kortläsare till kameran, så kan inte he in bilderna. har dock några på mobilen, inge bra kvalla men aja :D
efter en jävligt vinglig cykeltur hem vid kl5 så var ja så jävla hungrig så ja lagade spagetti och köttbullar och la mig i sängen och såg tv tills ja somnade. sliten och bakis idag såklart, håller på vika lite tvätt sen ska ja göra mig iordning igen för att dra ut. hoppas alla har en bra helg! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0