Amsterdam

Igår blev det en liten sväng till amsterdam med michiel och victor, sjukt fin stad det är!! älskar alla stora gamla byggnader dom har, och alla kanaler, det är jättemysigt! var dock bara där ca 1 timme så hann ju inte se mig omkring så mycket, var tvungen att fara hem för victor blev lite grinig. sen cyklade vi till stallet för barnen skulle ha ridlektion , och jag gick mest bara runt och klappade hästar och funderade på livet. min favorit häst var nog james bond. dom hade även typ den största jävla häst jag sett i mitt liv! den var gigantisk, vågade fan inte klappa den ens, hahaha..
min dag idag ser ut såhär:
8.00 fixa lunchlåda åt Lone
8.20 ta med Lone till skolan
14.45 hämta Lone från skolan
14.45 - 17.00 leka med Lone (om hon inte har nån kompis med hem eller far hem till någon annan)
sen är jag ledig resten av tiden. tänkte först ba slappa hela dagen och glo lite tv, men jag var duktig istället och tog hand om barnens tvätt. ska nog gå ner och köra lite Wii Fit :D har aldrig provat det ju, så det måste jag göra.
------

okej, måste bara få ur mig lite grejer här. ni vet folk som ba "buhu det är så synd om mig, ingen förstår vad jag går igenom" osv. jag blir så irriterad ibland!! visst, det finns människor som faktiskt har det så, att ingen dom känner kanske förstår hur dom har det eller känner. men när folk som säger så har vänner som gått igenom nått liknande själv, och vet om det, och ändå fortsätter sådära. jag fattar inte?! vi har väl alla nångång bara låtit oss sjunka ner i all sorg, depp och allt vad det är, och det klandrar jag ingen för, det är mänskligt, men att folk fortsätter tycka så jättesynd om sig själv och liksom har bestämt sig att ingen förstår även när dom vännerna försöker prata och stötta, det klarar jag inte av. jag blir så irriterad. vänner är ju till för att hjälpa en upp när man ligger där nere på botten, men snälla, när den där vännen eller vännerna försöker hjälpa till, låt dom göra det! stöt inte bort dom som bryr sig. blafjhawdeöwad.. sådär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0