Yet another day

Var ju tänkt att jag och amanda skulle ha pirates maraton igår, men smart som hon är hade hon bara kollat så dom hade sagan om ringen filmerna, inte pirates ;d så vi kollade lite andra filmer istället. blev Sex and the city, Awake och Livet i 8 bitar. men det var inte helt fel det heller :D blev en liten paus då vi skulle skjutsa rickard och hans kompis nånstans, dom drygade sig ganska mkt så tog typ ett åår. men när vi kom hem bakade vi kladdkaka och myste ner oss i soffan igen. efter 3 nångång somnade amanda, men jag var vaken så jag låg och kollade på Jerry Springer show någon timme till, haha helt underbart program det är. har kännt mig ganska hängig hela helgen, och imorse när jag vaknade ville ja ba ligga kvar och dö, mådde så sjukt dåligt. så min söndag har spenderats i soffan tills nu, ska försöka få i mig nått att äta sen slå på någon film eller lite One tree hill kanske.


Jägerbombs i fredags! (klicka på bilden för mer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0