When you wear the crown

Vilket oväder det har varit! hela natten, hela dagen. blixtar och dunder!! så de blev inte så mkt att fara någonstans idag, cyklade iväg till Leah när de va lite regnuppehåll och lyckades klara mig undan regnet på vägen hem också. yey! har dammsugit och städat som en galning idag. det är fan inte kul att dammsuga en heltäckningsmatta, känns som att de aldrig blir rent. iofs ser man inte allt smuts, men man vet ju att de är där. och hör och häpna, jag fick plats med allting i väskan!! offrade bara ett par strumpbyxor och två linnen. kommer dock oroa mig hela resan för att väskan ska spricka eller nånting, för det är inte långt ifrån att den gör de.

rörmockarna for just härifrån, är typ nått rör som gått sönder (?) så de läcker vatten lite här och var. badrummet på andra våningen är mest utsatt , inte bra alltså. så jag får inte använda mitt badrum alls, inte på andra våningen heller, så den enda toalett i huset vi får använda är den på nedervåningen som är miniliten. så ingen dusch eller nånting. sicken tur att ja hann duscha imorse iaf :D men är lite drygt nu att ja är uppe på tredje våningen, måste kuta ner till första, sen upp igen, ba för att pissa. bra träning.


wiiie amanda ringde mig just, hon är i mitt rum hemma i umeå och letar min jacka. hahah :D bad henne hämta min vinterjacka och ta med till sthlm, annars kommer ju jag frysa arslet av mig i min lilla tygjacka. ska bli sjukt kul i sthlm! önskar ja hade lite mer pengar, men kan ju gulla lite med pappa kanske hehe.
såå , sista kvällen i Holland nudå.. självklart ska jag ut med mina vänner en sista gång :) eller sista blir det nog inte, för ja ska fan tillbaks hit! kan nog inte va ute alltför länge, eftersom ja måste dra till Eindhoven senast kl 12 imorgon ;p och vill inte heller va trött och bakis på planet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0