Var e boxen?

Alltså... lördagkväll.... vad hände? stockholm är helt enkelt inte redo för oss norrlandsbrudar. men vi har sagt "det som händer i sthlm stannar i sthlm" så ja tänker inte skriva ut allting som hände. men kan ju säga såhär - 3 av 4 blev utslängda från krogen, av helt olika anledningar. det var en som rev en vägg, en som gjorde olaga intrång och en som slogs... jag skämtar inte med att vi var helt galna, hela kvällen. girls gone wild? men vi fick ju några minnen för livet iaf! hahah..

var en galet sliten dag igår, alla var heelt döda. men jag for iväg på middag hos mina kusiner, var supernice! dom växer ju så fort, är helt galet. men får träffa dom nästa helg igen, ser fram emot det! jag och emma kunde inte sova igårnatt så vi satt nere i köket ett tag och strosade omkring på vandrarhemmet och var nog dom mest lättroade människorna i världshistorien. men eftersom inte vi var så tysta när vi kom in på rummet igen och snackade om nå bombhot, så blev dom andra också klarvakna ett tag. så ja , de blev ju ganska sent och vi gick inte upp förrän typ kl1 idag. blev en snabbis på stan iaf, och nu har vi precis käkat tacos och håller på göra oss iordning för att fara iväg på bio. ska se Trubbel i paradiset, den verkar jättebra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0