The Patriot

Min röst är tillbaks helt, min fot känns toppen, redo för sthlm!! Är så sjukt att BÅDA barnen har svininfluensan, nu har även föräldrarna fått det, men inte jag? är jag typ immun eller nånting? för om jag inte har helt fel så smittar det typ bara första dagen eller så.. ? och de har varit svininfluensa i mitt hus 1 vecka nu, men jag är frisk och på topp? hur great är inte det liksom. läste nånstans att om man haft vanlig influensa nyligt så minskar de risken att smittas av svinis, och ja hade ju det för nå veckor sen, så det kanske stämmer? hmm.. awesome är det iaf :D
har börjat min packning nu, väskan är näästan full, har ba typ 2 ombyten mer att packa ner.. och så allt smink, hårgrejer, smycken, skor osv... så vi ser väl om de får plats, men ja tror fan de om ja pressar ordentligt! kanske får offra nånting men. ska nog dra in till Amsterdam imorrn och ta lite turistbilder, har ju inte gjort det än. hatar att stå och typ ta kort på byggnader, känns som alla ba kolla där är en turist, men halva Amsterdam är ju typ turister så ja tror de är ganska lugnt här :D ska försööka att inte shoppa nånting, men de kommer bli jävligt svårt. haha!
har just sett The Patriot på tv, gud så bra den filmen är. såg den första gången när ja va typ 11 eller nånting och ja älskade den då, och ja älskar den fan fortfarande. den är lite sorglig, men den värmer ändå lite om hjärtat. miih <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0