Stockholm baby

Efter en lång resdag igår kom jag fram tillslut. blev mycket kramar när ja träffa tjejerna! så vi började ju typ direkt me festandet.. vi spårade ur heelt och hållet, mer än så berättar jag inte. drog iväg på nått ställe där en kille från Ensam mamma söker jobbade tydligen, och vi va såklart lite pinsamma och ba du va me på tv !!! men vi fick en liten idolbild med han, hahaha.. han var jättetrevlig! vi var helt galet packade allihopa och va hemma vid typ halv1 för att sova. va hände med det? hahah
men ja ville tydligen inte sova när vi kom hem, ville ta en cigg, men ja gick iväg på mitt egna äventyr för att hitta mcdonalds och köpte en big mac meny som ja sen satt i korridoren utanför rummet och tryckte i mig. men som ett mirakel va ingen av oss bakis imorse!
helt jävla crazy kväll var det!! blev en shoppingrunda idag , eller ja dom andra shoppade men inte jag. riktigt pissväder hela dagen, men vi har haft galet kul. och ikväll blire partey och de kommer bli LEGENDARY!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0