Sollefteåå

Efter bara 5 timmars sömn gick jag upp vid 7 imorse för några timmars morgonbesök, va supernice. sen vid 10tiden gick jag och la mig igen och sov till kl 1, såå skönt. har försökte packa upp lite men de är omöjligt. nu ska ja göra mig iordning och packa lite smågrejer för att dra iväg till Sollefteå! farmor fyller 65 så det blir hela tjocka släkten och partaj. ska bli kul, för min släkt är så jävla rolig, dom är ba bäst! det bästa är att farmor inte vet att jag är i sverige ens, så de blir ju som en liten surprise att ja kommer :) stefan (min farbror) tyckte att ja skulle gå och ringa på dörren själv medans dom andra gömmer sig, hahah men vi får väl se hur det blir med det! kanske får åka lite snowboard imorgon också om ja har tur :D

sjukt mysig stad sollefteå är , där känner man sig verkligen hemma. spec vid juletider, då äre typ mysigaste stället i världen! är ju inte speciellt stort, typ 10tusen invånare eller nånting haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0