Roken is dodelijk

Min röst har börjat komma tillbaks liiiitegrann nu. kan typ viska, men på vissa ställen försvinner rösten ändå. och att viska mår inte halsen bra av, så för mig är de ba att hålla käften hela tiden. (Y) men teckenspråk funkar väl det också.. va så sorgligt igår hahah, Lone har blivit mkt bättre på engelska nu eftersom ja snackar de hela tiden me dom, så kom hon in till mig och ba "why are you going?" och såg asledsen ut.. och ja kunde ju inte svara för ja hade ingen röst!! gaahhhh ja fick fan lite tårar i ögonen då. kommer sakna den lilla snorungen som fan :)

har kommit på ett annat litet problem här, hur faan ska ja få me mig mina grejer hem?? när ja kom hit va väskan fullproppad så den knappt gick att stänga.. och nu har jag typ 10 plagg till som ska med hem, plus ett par skor.. hur ska det gå till? får väl packa på mig asmkt kläder när ja reser, se ut som en eskimå eller nått.


nej nu ska ja gå till Albert Heijn (mataffärn) och köpa lite matgrejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0