Majsan 18 år!

Igår fyllde min darling Maja 18 år! är helt sjukt att vi har kännt varandra halva livet nu.. 9 år. gosh så tiden har gått fort! :) Kajsa kom iaf över hit för att äta gomiddag och sen började vi vårat pysslande, vi hade köpt en jättestor tavla så vi tänkte göra ett bildkollage, och det vart ganska snyggt faktiskt! så det blev ju partaj hemma hos maja med lite trevliga människor, tequila race och twister. sen fick alla V.I.P-biljetter till coverclub så vi for dit och fortsatte. helt sjuukt va mycket kramar det blev, massa vänner ja inte träffar på 1½ månad! va jättekul att träffa alla. och var en jättekul kväll överhuvudtaget, den var typ perfekt. var sådär lagom full som man ska vara, ingen bråkade och jag hade bara så jävla roligt. ska väl lägga in nån bild senare när ja fått dom av maja :)

nu väntar jag på att amanda ska komma och hämta mig, sen ska vi dra oss till Håkmark. det blir en lugn och skön kväll i soffan med grönsaker+dipp och pirates of the caribbean-maraton :) supernajs blir det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0