It's a brand new day

Förlåt om jag lämnade vissa av er förvirrade med mitt förra inlägg. men jag orkar inte förklara allt som hände. det jag tycker är kul är att jag har tappat rösten, helt och hållet. hahhaa, kan inte prata! har inte ont eller så, men ja kan ba inte prata. inte konstigt med tanke på hur jävla mkt jag skrek i lördags. och sen låg ja ju iofs på blöt mark i typ en halvtimme, så lite sjuk kanske ja är ändå. men hursomhelst, hänt har hänt, gjort är gjort.
nu ser vi frammåt istället!
och nu är det såhär: jag drar tillbaks till sverige nästa onsdag. i'm going back to umeå. men jag vet dock inte för hur länge det blir, håller på leta nå nya familjer eller nya jobb utomlands, för resa iväg det vill jag iaf :) diskuterade lite med familjen jag bor hos nu, och vi kom fram till att de är bättre jag far hem än stannar hos dom. för visst, jag trivs asbra här i holland, barnen är underbara och har fått asfina vänner. men, jag kan inte stanna och bo här bara pga barnen och vännerna och hur kul ja har här, för jag bor ju fortfarande hos min "familj" och måste trivas lika bra där. jag ska inte vilja undvika att bli ensam me nån i familjen, då äre inte rätt helt enkelt. så ja ska se om ja hittar nån annan familj här i närheten , då kommer jag tillbaks! känns faktiskt inte ett dugg jobbigt att lämna familjen typ, det som tar emot är att lämna heemstede. att lämna holland. mina vänner jag har här. man kanske ba ska skaffa sig en lägenhet och vanligt jobb? hm , vi ser väl :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0