Do you wanna die happy?

Jag behöver massage. nu! min nacke dödar mig nästan, har så sjukt ont. i torsdags satt jag på Red Dragon med amanda i typ 3 timmar för hon skulle göra en tattoo (som för övrigt är skitsnygg) och ja fick jätteont i ryggen för jag satt så konstigt. sen drog vi och käkade på max innan det blev en lugn kväll hemma hos emma framför tvn. igår blev det tjejmiddag och mys där också, och lite vin såklart. jag och amanda for iväg för att träffa hennes fastrar efter hockeyn och fira björklövens vinst litegrann, och kan säga att det blev en hel del av "storoxn" !! sen drog vi tillbaks till emma där vi fick sällskap av hennes lillasyrra och hennes kompisar, va faktiskt riktigt trevligt.. sen sov jag och amanda på soffan på nått konstigt sätt och nu är min nacke heeellllllttttttt DÖD. får trösta mig med pizza till middag iaf, beställde en som jag inte prövat förut. var med svamp kyckling och curry osv på typ, spännande :D sen ska ja dra iväg till albin och ba chilla där, blir väl att se nå filmer, sen vill han ut och glida med mig i nya bilen också hahah så kanske blir nån åktur :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0