Believe

Har varit en mysig helg hemma hos farmor, även fast mitt humör inte varit på topp hela tiden har det varit underbart. Hon hade ju ingen aning om att någon av oss skulle komma, inte pappa eller stefan eller någon. så när vi kom dit gömde sig dom andra och ja ställde mig på bron själv och plingade på.. galet förvånad hon blev! och jag visade mina skådespelar talanger och drog ihop nån historia om att ja bara farit från holland, men pappa visste inte om nånting för ja vågade inte säga till han, att han skulle bli så sur osv.. så hon välkomnade mig med öppna armar! sen en minut senare kommer resten av gänget in och  ba GRATTIS!! hahaha oj så kul det var. men glad blev hon ju, och de var ju de som va tanken. så fredagskvällen blev lugn med varma mackor och några öl. blev väckt vid 8 på lördagmorgonen för dom va hundvakt åt några som hade en heeelt galen schäfer (valp) som typ rev hela huset. så det blev ju inte så supermkt sömn! men vi tog oss en sväng på stan , och jag hade läst i två horoskop att ja borde spela på hästar, så jag gjorde ju det! och tro det eller ej, jag vann ;) hahaha gick typ 30kr plus men ändå, liten vinst.
på kvällen blev det bowling och gomiddag med hela stora familjen, var kanske inte godaste maten men vi hade då trevligt iallafall.. så blev de lite mer party hemma hos farmor, gick och la mig typ vid 2. och nu är man hemma i umeå, ska dra iväg till amanda nu och mysa ikväll :) blir awesome!

Belief
Makes things real
Makes things feel
Feel alright
Belief
Makes things true
Things like you
You and I

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0