Amandaa

Söndag - tisdag har jag typ bott hemma hos amanda i håkmark. när hon drog till skolan på måndagen så tog ja sovmorgon och var hemma hos henne och lekte med lilla kissemissen :) den är verkligen väääärldens sötaste :D så när hon kom hem chillade vi mest och planerade lite mer för australien och hade tjejsnack! orkade inte fara hem så stannade en natt till, men vi drog hem till mig vid lunch och fixade pyttipanna och såg på batman. eller jag gjorde det, amanda pluggade lite. har varit awesome, saknat min bästa vän så mkt ju!
har självklart lyckats vända på dygnet igen, jag är verkligen en nattuggla. som kanske märks, kolla ba på klockan. sov typ bort hela dagen, sen kom amanda hit igen och vi delade på en pizza till middag. började prata om kläder osv när man va yngre.. vilken jävla stil man har haft alltså? haha, när jag gick i femman hade jag liksom rött långt hår - mittbena och inte uppklippt - målade mina ögonbryn svarta och använde turkos kajal....???????????? vad hände? hahahaha.. så mkt skratt det blev! spec när hon kollade på mitt skolfoto från 6års typ, trodde aldrig hon skulle sluta skratta. men ja tycker jag va ganska söt, hade en grönrandig polotröja + militärgrön jeansklänning över, blondt hår med rosasprayad lugg och sitter och asgarvar. hur mkt bättre kan det bli? hahah...
vid halv8 tiden drog vi iaf ut med nyyyybilen och gled omkring :D satan så lyckliga vi var! är helt kär i den bilen. <3 efter en sväng runt teg bytte vi så amanda fick köra och då drog vi till strömpilen för ja skulle köpa grapefrukt och amanda behövde nå skolgrejs, sen satte vi oss på donkan och käkade lite glass. sen vare ba att glida tillbaks hem och efter typ 100 försök att få in bilen i garaget lyckades vi. bilen vi hade innan var nog stor, men den här är ännu bredare, så det är typ 3cm ifrån att bilen ska ta i garagedörren på varje sida. inte lätt! sen blev det efterlyst och mys i soffan, och efter amanda dragit hem käkade ja min grapefrukt och njöt av So you think you can dance. supernice :)

nu måste jag nog försöka sova några timmar så jag hinner gå upp och göra mig iordning för min lunchdate med kajsa imorgon! ser fram emot det :D


<3<3<3

Kommentarer
Postat av: A l b i n

Men du niice !

2009-11-20 @ 16:05:26
URL: http://siigutarious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0