14 timmars sömn

Jag sov 14 timmar idag. 14 timmar!? nog för att jag har kännt mig hängig och sjuk, så det var nog bara bra för nu känner jag mig ganska pigg igen. men ändå, galet länge. tänkte passa på att ta ett långt varmt bad nu, för imorgon är vi utan vatten OCH värme från 07.00 till 17.30, hur ska jag klara mig? får bli mkt kläder o filtar och ba mysa framför tvn eller nån film :)

känner mig så efter, alla har typ sett New Moon utom jag känns det som... :( :( :(  blir tokig, vill se vill se vill se!! och orkar inte ladda hem nå crap från internet där nån filmat med videokamera för dom brukar suga. gahh!! får kirra det där på något sätt, typ skaffa ett jobb kanske så man har pengar? hehe.

ikväll blire godis och gladiator med johanna! taggelitagg, älskar den filmen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0