Vilket väääder

Igår blev det hockey hemma hos emma och en riktig gomiddag som jag tackar och bockar för, måste ätas fler gånger! sen tog jag och amanda hennes bil till håkis och hängde lite, såg på Crossroads haha! galet längesen man såg den , men den är ändå bra på sitt sätt. sen försökte vi sova, men det tog ett tag. sen försov vi oss imorse såklart, så det var ba att kasta på kläderna och skynda sig iväg. jag for iväg och gymmade ett tag, träffade min gamla svenska lärare från högstadiet där också, jättekul att prata med henne. hon saknar våran gamla klass : ] speciellt hörnell ;p hahah .. efter det for jag hem och låg i soffan ett tag, såg nån random film som jag inte kommer ihåg vad den heter, men den va ganska rolig. sen blev det ner på stan igen och träffa jenny och malin, käkade middag och sen solade jag och jenny solarium ett tag. lite röda blev vi, spec jenny :D gick till thorens och skulle se på modevisningen som faktiskt va helt okej. halima ägde the runway! sen hade jag och jenny 45 minuter att döda innan hennes buss gick så i brist på annat solade vi lite mer solarium! hahah .. kanonbra säger jag bara. har iaf fått en tid hos läkarn nu, om 2 jävla veckor. mmh roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0