Valborg osv

Valborg började med grillning hemma hos anna med jenny, sara, elin och amanda. var riktigt roligt och hur mysigt som helst, gjorde grillspett och en massa gott, satt ute i solen och bara pratade. sen blev det lite pratmakarna också innan de vart dags för brännboll på ängarna. kom en massa fler folk men blev inte så jättemkt brännbollsspelande. efter det så drog vi oss iväg till nadja och fortsatte festa där, men blev inte så långvarigt. drog iväg till haga istället och träffade några torrbollar där, ba satt o snackade typ. och när jag kom hem vid halv3 tiden så var jag typ spiknykter. inte den bästa kvällen kan jag lova. inte alls så kul jag hade hoppats på. och verkligen ingenting jämfört med förra året! men ah, det dög väl ändå litegrann. får hoppas på bättre kvällar i framtiden.
idag blev det att vara med olivia, vi satt ute och solade på hennes baksida och pratade om allt möjligt, sen tog vi moppen och köpte kebabpizza som vi sen käkade ute i solen. haha var riktigt skönt iaf, fick lite färg tillomed (okej rosa, försvinner säkert imorrn). bjöd hem mormor på middag sen, grillade och så, sen har jag bara sett filmer hela kvällen typ , galet slappt har det varit och ganska skönt också. humöret är inte de bästa, och har inte varit de sen i tisdags... vet inte riktigt varför, men ja har mina små aningar om vad som ligger och gnager innerst inne egentligen .. aja, får se vars helgen tar mig nu då, om jag ens orkar träffa någon. tror jag bara ska ligga hemma hela helgen för mig själv.

bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0