Stockholm

I fredags bar det som sagt av till sthlm vid 4tiden. var förbi emma en snabbis före det och pratade litegrann, lånade skor osv :) snabb packade när ja kom hem och sen for vi. var framme efter 11 nångång, då jag fick dricka ett supermumsigt te som alex hade köpt när hon va i marocko, det var helt sjukt gott , och fint också. själva tepåsen var som av tyg, men värsta sömmarna och allting. synd att de inte finns i sverige säger jag bara! såg tv en stund, sen var det dags att sova. fick bo i moas fina prinsessrum! blev såklart väckt typ 7 på morgonen av kusinerna som typ attackerade en. käkade frukost och sen skulle vi fara iväg och fixa lite grejer inför kvällen. blev gräsklippare, presenter och allt möjligt. sen for vi och spelade fotboll med kusinerna och sen även liam och hans barn, var hur rolgit som helst, och sjukt varmt var det också. blev solbränd, yeaahh. sen kom det en massa gäster och vi käkade några otroligt goda tårtor, en choklad-passionsfrukt och en hallon. mums! några timmar senare grillades det och åts i stora mängder, och de kom ännu mer folk och de dracks och pratades. kollade på melodifestivalen också, blev helt kääär i alexander rybak <3<3<3 NORGE <3 hur söt som helst ju :D
blev såklart väckt på söndagen också av att erik kom in och börja skrika KOM KOM VI SKA ÄTA FRUKOST KOM NU, och jag , trött som jag var, ba jaaa jag kommer.. NÄÄ KOM NU SKYNDA SKYNDA, typ asglad liten jävel.. haha jag vart så irriterad. men ja, blev frukost och sen packade vi ihop grejerna och for hem iaf.
sjukt bra helg var det, mkt bättre än jag hade väntat mig , vill bara tillbaks dit just nu. wiiie :)


bilder

Kommentarer
Postat av: roos

Åh, gud vad roligt!

2009-05-19 @ 10:07:57
URL: http://frokenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0