Sista dagen

Igår blev det stan en stund med amanda , köpte två par skor och hon köpte ett par. kändes riktigt bra må jag säga, längesen man shoppade typ ;p sen drog vi oss hem till mig och stog ute och byggde i bara bikini. måste ju försöka få lite färg iaf. men byggdes gjorde det , flera timmar och vi var grymt duktiga. sen kom jenny och var med oss ett tag, så vi köpte pizza och gottade oss. sen kom allt annat folk för vi skulle fira theres som fyllde 18 <3 . så de blev smörgåstårta och vanlig tårta och en massa alkohol såklart. var riktigt roligt. sen drog vi vidare till ängarna en stund innan vi tog bussen ner till stan . där blev de att träffa en jävla massa människor innan vi drog på nått ställe och köpte öl och blev bjudna på drinkar. kommer inte ihåg så mkt av kvällen faktiskt, flera timmar är typ borta hahah .. gick sen och träffade marcus och började vandra hemmåt, var jävligt trevligt iaf de jag kommer ihåg av det . har för mig att ja typ skämde ut mig, men vafan sånt som händer. vi träffade sen amanda på haga för hon hade varit och käkat på nån mack nånstans, hahah . kom hem vid halv4 tiden och både jag och amanda var så pigga så vi drog igång en film. Min frus förste älskare , jävligt bra.. sjukt klockren film!
haha men ja tillslut somnade vi iaf i varsin soffa , men fick inte sova så länge, tyvärr. jenny kom förbi också , och vi gick iväg till frasses för att käka lite bakismat. galet jobbigt att gå , benen orkade inte . sen somna jenny i soffan, amanda for hem och jag såg tv. bara slappt! :) hjälpt att bygga lite också, börjar nästan bli klart där ute  nu. eller ja , golvet iaf. sen ska de ju byggas ett förråd och tak över halva grejen också.

sista dagen jag får vara onyttig  , sen börjar min och amandas superdiet inför australien. känns tungt, men kommer bli kanon. så nu ska jag springa iväg och köpa lite godis och mysa framför en film!

Kommentarer
Postat av: Amandiiis

Nu har dieten börjar baby ;) good luck ;)

2009-06-01 @ 08:46:57
URL: http://amaandajh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0