Omg

igår blev de städning av emmas lägenhet, jag och amanda var sjukt snabba på att städa me tanke på hur de såg ut.. heheh :D näe men de va inte så farligt. sen satt vi och planerade lite mer på våran Bucket List, och kom på en jävla massa bra grejer vi ska göra .. "LOL" kommer bli de bästa  ;) sen for vi hemmåt till håkis och käkade middag och lyssnade igenom lite gammskivor amanda gjorde på hennes fjortistid, var jävligt roligt. for sen hem till mig och grävde och en massa, eftersom vi gör om baksidan. sen blev det att fara till gimonäs nå vändor och lasta av allt också, var sjukt bra träning måste jag säga, och ganska roligt också.
idag har jag inte gjort speciellt mycket typ .., hade körlektion mitt på dagen , och gick mkt bättre än väntat eftersom jag inte kört på så länge nu , men återigen imponerade ja på lärarn. whooooopppp han sa att han skulle boka halkbana också, kanon körkortet here i come. sen sprang jag in i loui på stan och pratade med henne, va superkul! sen hem och duscha, ner på stan igen och träffa sara och maria , och tillslut amanda som just hade haft fint möte med poliser och blåljus och hela skiten, mende får hon förklara själv, hahah var sjukt kul iaf att prata me henne i tele samtidigt. gick och skulle framkalla nå bilder sen som ja inte hann hämta ut, för jag sara och maria skulle till online. var sjukt många man kände som skulle börja, hahah känns som att hela umeå jobbar där ju. efter några timmars prat och sånt skulle vi ju såklart pröva sälja. jag, sara, maria och johanna hamnade i samma rum , och de gick ändå bra för oss. ja sålde 4 , sjukt stolt . sen sprang ja iväg till bussen , och nu ligger ja i soffan, ashungrig och ska sova. borde va trött men de är jag inte ..
men längtar iaf tills imorgon!!! :) jättemkt.

Kommentarer
Postat av: Amandiiiis

hörrödu mina fjortisskivor ÄGDE! haha, de går på repeat hemma i Håkis :D haha.



du ska då alltid vara med på ett hörn när jag har med polisen och göra :P haha, alla tre gånger nu ;) haha



PUSS

2009-05-28 @ 20:34:21
URL: http://amaandajh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0