Mer väntan

Var och träffade läkaren idag, det kollades med ficklamopr och mätgrejer och antecknades och kollades lite till. går inte att förklara hur nervös jag var när jag satt i väntrummet, jag skakade typ.. haha! hursomhelst så skulle läkarn skicka en remiss till hudkliniken så ska dom ge mig en tid där, och jag kunde få vänta 2 månader om jag har otur. blir så störd, varför måste man vänta så länge med en sånhär grej, gaahhh.. och den där jävla läkaren "jag ska skicka dig till hudkliniken för ordentlig undersökning, men oroa dig inte" NÄHE men om de va lugnt skulle du väl inte skicka dit mig idiot. man blir inte precis lugnare av att höra att man inte ska oroa sig. klart som fan jag gör de när ja ska få fara på en jävla proffsundersökning typ. haha aja .. liksom perfekt för sommarn också, för jag får ju tydligen inte sitta i solen och blablabla.. men fuck that, ja tänker inte sitta inne hela sommarn när de är soligt och skönt ute? ;o näe då får man som förslag att man ska ha långärmat osv, solskyddsfaktor 30 eller paraply?! no way in hell säger jag bara. okej solskydd är ju klart ja använder men ändå.. blir galen. fick iaf lite tröst och trevligt sällskap av en kompis efteråt och det tackar jag för :)

ska iaf slänga mig i soffan igen och dega en stund till. harehej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0