LOTR

Lördagen blev det stan en stund med anna, jenny och amanda. kollade lite tatueringar och ba hängde. sen drog jag och amanda oss hem till håkmark där det bjöds på grillning och film maraton! fick för oss att vi skulle se alla sagan om ringen filmerna, och jag lyckades faktiskt hålla mig vaken. däremot inte amanda som somnade i början av tredje. men det var riktigt mysigt haha, feta var vi också med allt skräp vi hade köpt. var galet längesen jag såg dom filmerna, kommer inte ihåg sist de var, 8an tror jag. ah men dom var lika bra som jag minns dom, om inte bättre. och som jag grät i slutet på sista, det var ju hemskt. vaknade relativt tidigt på morgonen, och drog oss iväg till emma på umedalen, drack lite kaffe och pratade om en massa saker. sen blev det hockey! schweiz - sverige, och vi gjorde en kanonmatch och jag är så lycklig att vi vann. anna kom förbi en stund nu ikv också och vi planerade lite inför ikea nästa helg, kommer bli great!

you sexy thing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0