Ledigt

Igår blev det smörgåstårta hos emma, och säga hejdå till henne innan hon drog utomlands. var mysigt :) såg My Bloody Valentine också, var jävligt bra film men lite mysko. love it <3 sen gled jag och amanda runt lite, strömpilen, onoff, stan osv. men hon skulle jobba så jag for iväg till en kompis och chillade där ett tag innan de va dags att gå hemmåt. var galet skönt att gå där i eftermiddagssolen med Veronica Maggio i lurarna och en cigg i handen. galet skönt.
började hjälpa pappa med altanen lite, ska riva hela skiten och bygga en massa. dödade typ en miljon myror också, dom var helt crazy. så de blir mkt byggande nu framöver, ska bli kul :D
imorse kom amanda och chillade hos mig en stund innan vi drog iväg till media markt och köpte våran efterlängtade videokamera! den är skitnice , liten och söt. kanske inte världens bästa men, om den ska tåla alla våra äventyr vi har planerat måste den ju tåla att gå sönder liksom. sen har vi handlat mat för helgen så vi överlever i lägenheten. blev typ 10 nudelpaket. i alla möjliga smaker. så nu väntar ja på att hon ska komma och hämta mig sen ser vi väl va som händ ;D
kommer nog inte skriva på nån dag, för vi har ingen dator där borta, men vi ser väl :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0