Its a beautiful day

Var hos en dietist idag (haha fråga inte varför) och snackade lite om matvanor och sånt dära. jag och amanda ska ju ladda upp inför australien 09/10 vettni. så jag fick iaf värsta häftet med en massa bra grejer i som vi får följa , om vi orkar.
sen träffade jag jenny en stund på stan och vi vart av nån anledning as sugna på öl, så vi vandrade iväg till maxim och köpte pizza och öl. satt hur bra som helst! theres kom också förbi efter ett tag och gjorde oss sällskap innan jag skulle iväg till jobbet. hade en tävling på jobbet om vem som kunde sälja mest, den som vann fick 300 , den som kom två fick 200 och trean fick 100. och ja tror vi va ca 30 pers som tävlade. and guess what? jag kom två WOHOOO , så ja fick 200 kr extra. kändes as niceee . sen var jag tvungen att springa och tigga pengar till bussen hem , kändes ganska så sorgligt men , vad ska man göra. inte lätt alla gånger!

är tagg på imorrn , först blire gym och körlektion, sen ska jag till ängarna och njuta av solen och yran, och hoppas att maria ligger där och väntar på mig som hon sa att hon skulle ;d lördag däremot har typ skitit sig totalt eftersom anna tydligen inte fick låna lokalen så jag vet inte hru vi ska göra riktigt. bläähh ... ordnar sig säkert på ett eller annat sätt. 

Kommentarer
Postat av: maria

jag kommer ligga där och ha blivit så brun så du inte kommer känna igen mig! ;D

2009-05-28 @ 23:09:41
URL: http://maryaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0