Ikea och packade brudar

Har inte kunnat skriva på några dagar för min dator har inte funkat .. iaf så har jag väl mest varit med amanda, sett hockey och sånt .. synd att sverige förlorade mot kanada, men vad hade man förväntat sig? nu tar vi bronset iaf! :D
efter en natt med lite sömn steg vi upp halv8 igårmorse för att vi skulle bege oss till ikea i sundsvall. resan började skitbra, vi hade grymt roligt i bilen. det sjöngs och skrattades och gud vet vad.. väl framme på ikea insåg vi efter ett tag att hela resan dit var helt jävla onödig eftersom anna som skulle köpa massa möbler helt plötsligt inte skulle gör det när vi väl var framme, utan hon ville göra de me sina föräldrar sen så att dom kunde betala. så vi andra blev ju hyffsat sura, men vi tog oss iaf hem med en hyffsad stämning i bilen ett tag, övertrötta som dom flesta var! väl hemma for jag, emma, amanda och mackan hem till mig och lagade middag och tog några cider. sen efter ett tag hade mackan fått nog av alla kvinnliga hormoner för dagen , så han for därifrån, och vi tjejer blev bara mer och mer packade. hahah , de dansades och sjöngs till elvis presley och dolly parton bland annat.
sen hände typ kvällens höjdpunkt hahah .. jag stog ute och rökte, och hörde nåra som skrek och svor och en massa saker, på andra sidan staketet. så jag kutade in och hämtade tjejerna och vi sprang till staketet och klättrade upp för att se vad som hände. så efter en stund såg en kille oss och ba "vad fan glor ni på?!?" och jag ba "vi ville ba se vad som hände" typ , så börja han gå emot oss och ba "AA MEN KOM DÅ" och börja typ skrika och ba kuta emot oss med en moppehjälm i handen. jag och emma som va på staketet ba kolla på varann och börja asgarva (skulle vi nog inte gjort om vi va nyktra) och vi börjar (försöker iaf) springa hemåt, men amanda hon hade ju gått runt halva staketet för att se vad som hände, så tillslut kommer hon löpande och man hör killen skrika, så vi ba stänger dörren, släcker lite lampor och gömmer oss under trappen där vi asgarvar allihopa! tillslut kikar vi fram och typ her för alla gardiner och sånt och kollar om han va kvar. men de va han inte. hahahha , kan säg att det var helt craaaazy :D efter det kom mackan med fyllekäk åt oss , hämtade emma osv. jag och amanda drog igång en b-film och somnade ganska snabbt, iaf jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0