i walk the line

Torsdagen blev det supernatural med amanda och lite godis. sen läste vi även pamela andersons självbiografi typ innan vi sov. sen skulle amanda fara och jobba på fredagen så jag drog iväg till stan och träffade kajsa som fyllde 18 år! köpte en fin ros till henne :D sen sprang jag iväg och träffade jenny, anna, albin och nadja en stund på queens, och sen drog jag tillbaks till lägenheten på umedalen och väntade på att amanda skulle sluta jobba. och när hon kom hem då hade jag lagat tacos och vart jätteduktig där hemma ;D knäckte en bärs och gjorde oss iordning, sen bar det av hem till johanna där de va nå party. spelades lite brännboll och dracks en hel del, men sen drog jag elin amanda emil och oskar tillbaks hem och efterfestade en stund. jag och amanda gick och la oss tillslut efter en lång kamp mot gardinstången som ja råkade riva ner och var omöjlig att få upp igen.
vaknade ganska tidigt igår och försökte va tyst så inte amanda vakna, men lyckades tydligen inte så bra med det haha .. bakis som satan var man , kunde knappt gå eller nånting. elin kom förbi en snabbis också och pratade, sen gjorde jag och amanda oss iordning och for hem till mig för släkten skulle komma och fika typ. åt typ världens godaste cheesecake! mmh finns en bit kvar som ja ska ta nu tror jag.. hehe ;d iaf så fikade vi nån timme, sen skulle vi ner och träffa tjejerna på droskan för att fira jenny som fyllde 18 åååår , grattis igen gumman. de blev tacobuffé och en stor stark, iaf för mig och malin. jenny tog en rosa pantern och dom andra småtjejerna fick dricka läsk ;)  irrade omkring lite runt stan ett tag, hamnade på nå bakgårdar också ibland, iväntan på nån fest. så tillslut drog vi bort till draggen där nån frida hade fest, var ganska chill men vi fick inte va där så länge. så jag gick till äpplet och träffade en kompis som jobbade, och dom andra drog sig nånannanstans. vi hamnade sen bakom tågstation där polisen tydligen hade sagt att man fick sitta och dricka, så vi var där typ 1½ timme eller nånting. kom lite andra människor också ett tag, men sen drog vi därifrån . jag, jenny och amanda drog till två våningar där de var helt galet mkt folk man kände, så de var jävligt roligt. sen skenade allting iväg och jag gjorde bort mig så in i helvette och jag vill ba gräva ner mig typ, sen träffade vi nå lyckselebor och sen vet ja inte riktigt vad som hände.
vaknade såklart jättebakis igen, käkade lite nudlar i hopp om att de skulle bli bättre, men inte det inte . sen skulle amanda iväg för hennes lillasyrra fyllde år, så jag satt där ensam och bad till gud att ja kunde må bättre. gjorde de tillslut iaf, men såklart missade jag bussen jag skulle ta så jag gick till elin en stund och pratade med henne om allt möjligt pinsamt man gjorde. haha var riktigt kul. "max.. max med kniven" hahah herregud .. ah sen blev det hem och käka, duscha osv, så vare att fara ut igen till en kompis. såg nån film , typ spacechimps eller nånting. ah men den va bra iaf :D haha ... så nu ska jag nog försöka sova, för jag ska upp kl5 . hoppas alla haft en trevlig helg, det har då jag .. även om de vart lite fel här och var men . sånt som händer!

bilder finns här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0