Yes man

blev att kliva upp tidigt idag för att fara till iv och snacka lite om vad jag ska göra osv.. gick bra, så nu äre ba att vänta på en praktikplats :) drog en sväng till östra efter det och hälsade på lite vänner och bekanta, hur roligt som helst att få träffa loui, känns som evigheter sen! efter det for jag hem en stund innan jag vandrade iväg till tommy och var med han nån timme, sen var det bara att käka middag och dra till anna. såg på Yes man och lejonkungen och bara latade oss, men det var riktigt skönt. kom just innanför dörren och mina händer bränner, ansiktet också. packade på mig en jävla massa kläder när jag skulle hem, har både jeans och mjukisar, inte det skönaste. fick låna en cykel av anna så att de skulle gå fortare att komma hem, och visst var det väl nice att ja sparade typ 10 min, men jag tror det skulle varit varmare om jag hade gått. tårarna ba rann när ja cykla haha .. :)

ska ta och sova nu, sjukt trött är man . ser fram emot morgondagen som tusan, ska cykla iväg till anna på dagen och fika osv, sen blir det middag med henne + hennes familj och amanda typ, och efter det tommy!!! kommer bli en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0