Vad heeende

kunde inte sova igår, var så sjukt pigg så det fanns fan inte.. som tur var hade jag två jättefina vänner som var lika pigga så vi snackade i telefon alla tre om allt möjligt, minnen och sånt och hade asroligt :) tror jag somnade vid halv6 eller nått sånt, och sen vaknade jag först kl12 när brorsans kompisar typ rev hela huset, sen somnade jag om tills 2.. bra sabina, bra! iaf så fanns de inte så mkt att göra åt saken, eftersom jag slutade egentligen kl 12 så jag har ba suttit vid datorn hela dagen typ. kom på att jag aldrig visade kläderna ja beställde från junkyard? hittade bilder på två av dom, men inte nikita tröjan..

http://www.davidandgoliathtees.com/index.php?mode=HWT
asbra märke med sköna kläder som fan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0