Vaaarmt

igår vart det en lugn dag, sen efter middan for jag till tommy och såg massa filmer&tv.. vi såg Barnhemmet, som inte var läskig alls typ ;o den va typ gullig bara. sen såg vi Bra boys, favvofilmen. sen vart det lite star wars på tv, och american pie, och en massa andra program. efter kl4 började jag iaf gå hemmåt, och det var typ ändå mysigt ute på nått sätt.. lite av himlen hade börjat bli ljusblå, så solen var ju typ påväg upp nästan.. men sen vart de lite läskigt när man kom till skogen, så jag hettsringde till amanda och elin men ingen svarade, så jag prövade anna och hon svarade iaf  som tur var. så hon gjorde mig sällskap genom luren, och vi pratade om lite allt möjligt, planera lite för nästa helg tillome :) kom hem halv 5, var ba att sova direkt. är nyvaken nu och sjuukt trött... skulle sova vidare om det inte var så att mitt rum är en jävla bastu sånna här dagar när solen skiner. .. det är galet jobbigt ! aja, ba att pallra sig upp då.. snart iaf.. tommy ikv igen!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0