Torsdag

vi gick och la oss igår vid typ midnatt, men efter ett tag så båda ba "äru vaken?" .. aspigga var vi, så tänkte vafan vi käkar lite glass och hade asroligt till kl 3 , då vi kände att vi måste fan sova.. men gick ju inte så jävla bra heller. vaknade halv 11 sen, hade visst missat väckarklockan, så de va ba upp och hoppa på med kläderna och skynda sig till bussen. gick och pratade med rektorn om hur jag ska göra med mitt liv typ, och bokade en tid hos syon som ja ska träffa imorrn.. kommer nog gå kanon! sen tog jag bussen till johanna på marieberg och satt och pratade med henne om allt möjligt och spelade NHL, vilket jag ägde på :D nästan iaf. men det var jävligt roligt iaf! nu blir det att skynda sig till gymmer där amanda väntar :) sen blire väl nå film eller nånting ikväll troligen.. och imorrn, ja, de får ni väl veta då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0