Sportlov ..

So in the meantime
You'll be resting on my mind

lördag blev lugn för mig, pratade ganska mkt med elin vilket var härligt, saknat henne så. blev upp och träna igår med elin, mer än 1 timme tillomed .. kände mig duktig som fan , ännu bättre är att jag har världens träningsvärk idag. kvällen igår bjöd på en amanda, en massa cola och film.. såg benjamin button, lika bra som första gången, om inte bättre. sen efter 2 så försökte vi sova, men de blev så sjukt varmt så man tog av sig täcket , men då blev det svinkallt så man fick ta på sig igen, osvosv .. var ganska drygt. var tvungen att hoppa upp vid 8 för att hitta brorsans headset i min fina röra också, gud va sur jag vaa.. amanda gick upp sen efter nå timmar till för hon hade körlektion men jag fortsatte sova till efter kl 1 nångång .. tror jag kommer bli sjuk, har ganska ont i halsen och så... känns ju superbra nu när man har sportlov och allt. jag som verkligen behöver komma ut och göra nånting så jag inte sitter här och deppar.. aja, thats life i guess.

The Beautiful Girls - La mar (the ocean)



jag önskar så mkt att jag kunde fara tillbaka till australien. har funderat ett tag på att hoppa av skolan och bara dra dit och plugga eller nånting, jobba eller vad som helst.. njuta i solen med mina vänner, dra på nya äventyr varje dag, få privata surflektioner av joel och bara leeva ..


Kommentarer
Postat av: Amandaaaaaaaaaaaaa

LET'S DO IT :D :D

Jag vill så gärna :(

JÄvla svenska skola ...

2009-03-02 @ 22:55:54
URL: http://amaandajh.blogg.se/
Postat av: ..

varför gör du inte det :O?

2009-03-03 @ 18:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0