Spontant

Nu är det klart. jag har skrivit på papper och allt! hejdå draggen!
for iaf hem sen efter lite intesågod lunch på skolan, satt och tog det lugnt någon timme och begav mig sen iväg till t. satt och spelade tv-spel och softade ett tag. sen fick jag skynda mig hem vi 6tiden när pappa ringde och sa att maten var klar, tacos blev de :) asgott.. sen resten av kvällen låg jag bara i soffan och glodde på tv typ, var ganska härligt ändå . men jag blev så sjukt uttråkad efter midnatt så vid 1 drog jag och träffade johanna mfl som typ lanade. var ganska kul att se johanna lira cs :D drog mig hem vid halv5 tiden nångång och somnade direkt. känns som att tusen folk har ringt mig hela morgonen och försökt få upp mig, men kollade nyss på samtalslistan och såg att det var mest amanda som ringde som en tok, och en anna en gång. men nu är jag uppe iaf, och ska försöka bege mig iväg mot håkmark :D

Kommentarer
Postat av: Pauline

WHAT????????? SKA DU SLUTA?

2009-03-14 @ 17:32:15
URL: http://paulinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0