Sjuk

Nu har man dragit på sig en fin förkylning igen.. hosta och hela kittet. sjukt jobbigt :/ men igår pallrade jag mig ut en liten stund iaf och träffade theres, känns som att det var ett tag sen. men det var kul, pratade om lite allt möjligt som hänt och sådär. det är inte roligt att ligga hemma när det är sånt galet fint väder ute kan jag säga, jag blir nästan deppad.. hahah :) saknar min amandis också, inte träffat henne sen i söndags, omg :O det är fan längre än vanligt. det kanske tillomed är de längsta vi har varit ifrån varann sen vi kom hem? shit hahaha..
om en vecka lämnar jag draggen! känns både bra och konstigt. de blir nice :)
förövrigt så är livet helt fantastiskt, så mkt otippade saker som händer och de är ba ljuuuuuvligt hahaha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0