Let the sun shine in

Kunde inte sova inatt, låg bara och vände mig i sängen till halv5 sen började jag läsa en bok. självklart var det en bok med kända spökhistorier, så 2 timmar senare kunde jag ju inte sova heller precis. men gick upp vid kl 1 och började göra mig iordning för att dra ner på stan för dubbel körlektion, som gick riktigt bra! han var tillomed imponerad ;) sen träffade jag amanda en snabbis och tog bussen  hem. på bussen var det nån jävla störande tjej som skrattade så hysteriskt så det inte var sant, hela bussen höll på bli galen verkade det som, så viktor marscherade fram till henne och sa åt henne att hålla käften, och då blev det tyst kan jag lova.. jag kunde knappt hålla mig för skratt hahah ..

nu blir det städning och sen kommer anna kanske förbi en sväng och säger hej :)


glad tjej 2005. ge mig sommaaaaar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0