Godnatt?

blev fika på mekka igår med anna och hennes mamma, var riktigt mysigt. sen drog jag och anna till obs för att köpa lite matgrejer, sen for vi även förbi barnens hus och kollade på en massa roligt. sen var det bara att vänta på amanda så vi kunde käka, och maten blev faktiskt riktigt god :) sen cyklade jag iväg till ersboda för att vara med tommy medans tjejerna drog på bio. var galet jobbigt att cykla eftersom annas pappas cykel är för hög sadel för mig så var tvungen att stå hela vägen, men jag tog mig ju dit iaf. det blev en myskväll med lite film och tv, som vanligt. hehe har precis kommit hem efter en härlig cykeltur såhär på morgonen :) så blir bara att gå och sova några timmar nu innan man ska upp igen.

Kommentarer
Postat av: Jenny

ja men har du inte läst på vk? " kvinna hotat med yxa"

Det var ju jenny nilsson.. Sen dom som gjorde det var Egon, Patrik, kim och krille...

2009-03-29 @ 18:36:13
URL: http://jjjm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0