Godmorgon

Kom till amanda vid halv4 igår, och vi satte oss direkt vid varsin dator och spelade tetris. sen upptäckte vi plötsligt att klockan var halv6 så vi sprang ner och lagade tacos åt hela gänget som skulle käka. var en ganska trevlig middag, blev en bärs också :) ganska chill.. sen satte vi oss vid varsin dator igen och spelade tetris, och efter ett tag kom vi på att vi skulle baka kladdkaka osv, så vi gjorde det, och såg att klockan var efter 9.. vi hade liksom suttit och spelat tetris i 3 timmar i sträck utan att märka hur tiden flög iväg.så vi gjorde iaf ordning vardagsrummet med chips, ostkrokar, läsk, grönsaker, dipp och kladdkaka och började se en film med emilia och joel. joel somnade dock ganska fort. haha, i varje reklam paus drog jag och amanda upp våra datorer och spelade tetris. sen efter filmen fortsatte vi spela ett tag till innan vi styrde upp med twilight. och vad tror ni hände efter det, sådär halv4 på morgon? tetris såklart. satt och spelade typ 1½ timme till och sen började Martian Child på tv, så vi kikade på den . så efter kl 7 nångång gick jag och la mig, amanda vet jag inte när hon somna, för hon spelade tetris typ . vaknade iaf kl11 av att morsan ringde , och snackade i 45 minuter. sen gick jag och la mig igen för jag va så sjukt trött.. men nu är man uppe iaf, vi tog kladdkaka till frukost och läsk. nyttigt som fan : ) var iaf en härlig natt här i soffan, haha tack för den amanda!

Kommentarer
Postat av: Amandiiii

tack själv stumpan :D

nästa helg styr vi fest, nu är jag less på slappandet :O

2009-03-15 @ 23:27:35
URL: http://amaandajh.blogg.se/
Postat av: tetrisskämtet

MEN HELVETE!!!

2009-03-17 @ 16:42:14
URL: http://amaandajh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0