Fullt hus

I fredags fuckade anna till allt lite igen och ja va sjukt sur på henne, men jag drog iaf med elin och sara på fest hos nadja. tänkte va nykter men det blev ju inte alls så kan jag säga. fick vin av carro som jag ba halsa, sen blev det nå öl på det också. gick till marieberg med jenny, eftersom vi inte fick plats i bilen med dom andra, men det var en trevlig promenad. väl där vart det en lokalfest och man träffa en massa roligt folk. gick sen upp till johanna&jocke och satt där ett tag innan jag, sandra och fredde begav oss mot ersboda. där träffade jag och sandra jonte och chillade ett tag. var faktiskt nice att träffa jonte igen, var ju sjukt längesen sist. vid 5 på morgon kände vi att det var dags att dra sig hemmåt så vi började gå. galet otippad kväll men tack iaf :) lördag sov jag lääänge .. alldeles för länge, men sen var det bara upp och hoppa och röra sig iväg mot johanna. satt och pratade där med henne ett tag innan det var dags att fara hem och träffa farmor och co. blev gomiddag och sen kom amanda.. vi tog en långpromenad med hocke och sprang runt och busade på mariehemsängarna, sjukt jobbigt. sen blev det filmer hela natten nästan, till kl 4. så nu är man nyvaken igen och sitter ba och funderar på vad man ska göra med livet. kanonkul.

Kommentarer
Postat av: Amandaaaaaaaaaaaaa

Vad du är sööt älskling :)

tack för att du finns :*

2009-03-08 @ 22:40:43
URL: http://amaandajh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0