Forsbergs

Igårkväll blev det mypys med amanda och anna, vi såg The Women , lika rolig som alltig :D sen for anna hem och jag och amanda drog två avsnitt av supernatural, och blev helt tokiga på att vi måste vänta nån vecka innan nästa avsnitt kommer ut, gaahh! sen blev det massa tjejsnack som vanligt, och jag tror inte vi somnade förrän efter 3 nångång. kl7 var det ju ba upp och hoppa och göra sig iordning för att fara till stan och ha körlektion. min började 8.45, amandas 9.30. fick en as skön lärare iaf, gick ganska bra att köra också, iaf i början. men sen så vet ja inte va som hände, och de blev att få motorstopp och köra in i en liten snödriva och sen skulle man ju parkera och backa och hela helvetet.. hahah men tillslut gick det ändå bra :D körlektion igen på tisdag, jag taggar typ! blir dusch nu, sen fara ner och käka lunch med anna på stan, och kl1 ska jag till iv. sen blire teorilektion 16.30 :) och efter det blir det förhoppningsvis att va me tommyy!

Kommentarer
Postat av: Hampus

JAG SAKNAR DIG MED BABY :) nog för att vi sågs för ngn timme sedan men (A) hahah

2009-03-26 @ 16:37:45
URL: http://amaandajh.blogg.se/
Postat av: maja

alltså vem är tommy vars namn ploppar upp hela tiden nu på sistone! styr upp en bild eller namn... ;)

2009-03-26 @ 20:23:50
URL: http://majakaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0