Bejbi

Det har vart en lång, mörk, ensam vinter - oroa dig inte
Jag är, jag är - älskling jag är hemma nu



Dagarna rullar på sjukt fort, och snart är det fan sommar.
jag blir så glad när jag ser asfalt, vill liksom lägga mig och
pussa på den typ .. hahah galet! var med tommy ett tag igår
också, kollade lite på hockey och hans älskade skellefteå förlorade,
så glad ja blev ;d hihi .. var asmysigt iaf. och idag blev det att fara till
skolan och lämna tillbaks massa saker, inklusive datorn.. kändes
tungt nästan, kommer sakna den! haha.. men byebye draggen iaf!
sen blev de ba hem och vila innan ja skulle ut och övningsköra ett
tag med pappsen, gick hur bra som helst. sen for jag till anna och
chillade lite, såg även mamma mia :)


Kommentarer
Postat av: Albin - Bibloggen

Visst var den.. fettsnygg din blogg har blivit gumman !

2009-03-25 @ 22:34:42
URL: http://siigutarious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0