What a wonderful world

jaoo har inte varit så bra på att uppdatera den här veckan. troligen pga att jag har jobbat nästan varje dag , eller så har jag typ varit hos albin och solat eller i håkmark. har blivit en massa solande och lite badade och lek i vattenspridare. hur härligt som helst :D men likförbannat har man ju inte fått nån färg , bara blivit rosa och nu vit igen. även hunnit med lite shopping , köpte ett par skitsnygga skor på H&M för 300 kr. gjort lite mer slingor i håret också men de syns knappt =/
igår blev det fest iallafall , började på böleäng med jenny, elin och sara och en massa andra roliga typer. men jag , elin och sara drog vidare till lilljansberget där vi träffa nå kompisar. skulle dra till typ sofiehem hos deras kompis , men där bröt typ helvetet ut och det slutade med att elin vart nerknuffad i trapphuset av en ful jävla kille me hästsvans. sen blev det lite mera äventyr och jag vaknade av att jobbet ringde idag kl 13.15 och frågade vars jag var. så det var ju ba att hoppa upp och klä på sig och skynda sig till jobbet. ganska slitet. men de var ändå kul att jobba , vi var typ 9 st som jobbade och tävlade. vann iaf 50 kr =] hahha ..
har precis käkat världens goaste middag med pappa, siv och pontus. ska börja göra mig iordning sen blire att fara iväg till sara och påbörja en förhoppningsvis underbar kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0