Stanna världen en stund

igår slappade jag och amanda bara mest hela dagen innan det var dags för mig att ha körlektion och sen blev det jobb. jag och ellen kämpade på tillsammans även fast de inte gick så jättebra för mig. men hade ändå ganska kul. var tänkt att ja skulle jobba imorse också , men man får ibland inte så mkt sömn när personer hetsringer en vid 4 på morgon :P haha. så jag försov mig idag igen , känner mig så duktig. så jag har sett film och bara slappat , städat litegrann tillomed i brist på annat att göra.
fick ett mms av emma också, hon har varit och hämtat sin hund idag!! den var hur söt som heelst , ja vill ba äta upp den typ :D längtar tills ja får träffa den.
ska slänga mig i soffan och glo på tv en stund och vänta på att det ska bli middag nångång , sen vet man ju aldrig vad som händer ikväll , men ja hoppas att de blir nå trevligt iaf.


jag är en jävel på kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0