S som i spontan

igår precis efter ja skrivit mitt inlägg så ringde albin och fråga om vi skulle fara till skellefteå. så ja ringde amanda och hon var taggad, så vi tog ba bilen och börja köra. var ganska rolig resa ner , och väl framme var jag och amanda så sjukt hungriga så vi skippade dieten och käkade på frasses medans albin gick och träffade en av sina gamla kompisar. sen skulle jag och amanda hälsa på hennes morfar men han var såklart inte hemma. och pissnödig som jag var , så frågar amanda en av grannarna om ja får låna toan , "min kompis håller på kissa ner sig" , men ja självklart fick ja låna den , inga problem alls. lite pinsamt var det väl men . sen for ja till marcus och såg nå film och bara tog det lugnt. amanda och albin kom efter ett tag också. var himla trevligt , men vid typ kl 1 drog vi till amandas kompis madde där vi skulle sova. jag och albin fick trängas på en liten madrass på golvet , men de funkade det också ;d tog ett himla bra tag innan vi gått och lagt oss , tror ja kolla på klockan vid 3 sista gången. sen var de bara upp och hoppa kl 7 och bege sig hemmåt eftersom jag hade körlektion.  tror jag var den enda av oss tre som var taggad på livet just då , hahah .. men de gick iaf bra att ta sig hem , vi dog inte eller nånting. tack amanda :)

träffade sen anna och jenny en stund på stan  , men ja var så trött så jag for hem istället och kröp ner i soffan under täcket och kollade på Ciao Bella. helt ok film, men nja ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0